1

FAQ - Najczęściej zadawane pytania


Dążymy do osiągnięcia statusu zaufanego i najchętniej wybieranego sklepu z przedmiotami do gry cs:go.

Posiadamy w pełni zautomatyzowany system, dzieki któremu każde zamówienie złożone na csgobox.pl jest natychmiastowo wysyłane przez jednego z naszych botów!

Jako jedni z nielicznych prowadzimy politykę cen uzależnionych od wartości - jest dostosowywana do poziomu wartości, którą uda się nadać produktowi w ocenie i świadomości nabywców, nie zawyżamy cen!

Zapewniamy bezpieczeństwo i prywatność, logowanie do naszego serwisu odbywa się poprzez szyfrowany serwer https://steamcommunity.com. Nie przechowywujemy żadnych poufnych informacji o Twoim koncie Steam, a co więcej, nie mamy do nich dostępu.

Asortyment sklepu jest uzupełniany na biężąco co 24 godziny.

Zaufało nam już 1272 kupujących, w tym szczególne zadowolenie wyraziło 1209 z nich.

Poziom zadowolenia naszych klientów: 95.05%

Przedmioty są wysyłane natychmiastowo, jeśli nie otrzymałeś ich na czas, upewnij się, że ustawiłeś poprawny adres wymiany. Jeżeli po upływie 30 minut nadal nie otrzymałeś oferty wymiany, koniecznie skontaktuj się ze wsparciem technicznym.

W kolejce do wysłania - zamówienie jest przetwarzane i przygotowywane do wysyłki na wskazany adres wymiany.

Wysłano ofertę - oferta wymiany została wysłana na wskazany adres wymiany i oczekuje na akceptacje drugiej strony.

Zrealizowano zakup - oferta wymiany została pomyślnie zaakceptowana przez obie strony, przedmioty znajdują się już w Twoim ekwipunku.

Oferta wygasła - przeznaczony czas na akceptację oferty minął, ta oferta zostanie wysłana ponownie! (w innym wypadku skontakuj się z nami).

Przedmioty niedostępne - zamówione przedmioty nie są już dostępne w naszym asortymencie, w tym przypadku skontaktuj się z nami lub zaczekaj na uzupełnienie magazynu.

Sprawdź ponownie czy przepisujesz kod poprawnie, wielkość liter ma znaczenie.

Jeżeli w dalszym ciągu masz problem z aktywacją usługi, prosimy złożyć zgłoszenie na adres email: [email protected] lub poprzez formularz na stronie: reklamacje.cashbill.pl.

Jeśli po kontakcie z cashbill zostaniesz ponownie skierowany do nas, prosimy kontynuować temat reklamacji pod adresem: [email protected]

Operator płatności SMS pobiera 50% prowizji, zatem realny przychód jest mniejszy niż przy zakupieniu kodu dostępu za pomocą przelewu.

Adres wymiany pozwala na składanie w pełni bezpiecznych i bezpośrednich ofert wymiany między użytkownikami społeczności steam.


1. Przejdź do swojego Ekwipunku, w tym celu kliknij swój nick w menu, po rozwinięciu wybierz Ekwipunek.
Po prawej stronie w górnym rogu znajdziesz przycisk Oferty wymiany 2. Następnie po prawej stronie wybierz "Kto może mi przesyłać oferty" 3. Strony osób trzecich, skopiuj wygenerowany wcześniej adres wymiany i zaktualizuj swój profil na csgobox.pl

Tak! Zwracamy pieniądze w kilka sekund

Jeśli widzisz taki komunikat, oznacza to, że wystąpił błąd przy realizacji Twojego zamówienia lub przedmiot, który zamówiłeś nie jest już dostępny w magazynie. W tej sytuacji możesz skontaktować się z nami z prośbą o ponowną wysyłkę przedmiotu, lub zwrócić pieniądze.

Jedno zamówienie pozwala na zakup do maksymalnie 20 przedmiotów, zostaną one wysłane w jednej ofercie.

W każdej chwili możesz od nas zarządać ponownego wysłania skinów, wystarczy skontaktować się z nami - lub zostawić opinię z informacją o problemie.

Umożliwiamy dokonanie płatności na wiele różnych sposobów: SMS, Przelew, PayPal, PaySafeCard.

Aby doładować portfel należy przejść do swojego profilu, w tym celu kliknij "Doładuj portfel" i wybierz interesującą Cię formę doładowania swojego konta.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji na naszym fanpage: facebook.com/csgoboxpl